● EFEKTIMA - AKSAMITNY PODKŁAD WYGŁADZAJĄCY ● RECENZJA ●






Kochani! Dzisiaj trochę o moim małym "odkryciu". Rzadko się zdarza, że kupuję podkłady firm, których nie kojarzę. Jeśli już jakiś taki mnie zaciekawi, to sporo o nim czytam. Tym razem coś mnie podkusiło i wzięłam go w ciemno. Przez chwilę pracowałam w Rossmannie. Kiedy wieszałam do wyżej pokazanego podkładu etykietę "cena na do widzenia" to pomyślałam, czemu by go nie przetestować. Kosztował po przecenie niewiele... bo około 6 zł. Odłożyłam go sobie i po pracy zakupiłam. Była jeszcze dodatkowo promocja -49% na podkłady, więc w rezultacie kosztował mnie około 3 zł. Nie nastawiałam się na cuda a miło mnie zaskoczył... :)


Produkt występuje w trzech odcieniach: jasny(dla bladziochów będzie za ciemny), naturalny i opalony. O zgrozo... jaki wybór. Wzięłam jasny, naturalnych już nie było a opalony... wiadomo - za ciemny. Ku mojemu zaskoczeniu, po otworzeniu tuby i wyciśnięciu na dłoń niewielkiej ilości kosmetyku, ukazał się kolor żółtawo-oliwkowy. Szok, całkiem pozytywny. Spodziewałam się świnkowego różu, lub pomarańczki. 



● Opakowanie to miękka tubka z "zatrzaskiem". Wydawało mi się pustawe, tak jakby ktoś już trochę go zużył. Okazało się, że przy tym produkcie zawsze jest takie wrażenie. Nie jest to opakowanie najwyższej jakości, podkład zostaje w "zatrzasku".

● Konsystencja jest całkiem gęsta, kremowa ale nie jest ciężka. Ładnie się rozprowadza. 

● Krycie ma całkiem dobre. Określam je spokojnie na średnie z możliwością delikatnego budowania

● Wykończenie ma satynowe, nie zastyga na skórze więc wymaga utrwalenia pudrem.

● Trwałość też jest całkiem w porządku. Po 6 godzinach wygląda w miarę ok. Myślę, że u osób z suchą skórą sprawdzi się jeszcze lepiej

Wygląda na buzi świeżo, wygładza cerę i daje efekt nawilżonej skóry. Po 2 godzinach zaczyna się troszkę u mnie świecić. Po kilku godzinach wchodzi mi w głębsze zmarszczki mimiczne (jak większość podkładów w moim przypadku).

Jego jedynym minusem jest jego DOSTĘPNOŚĆ. Wycofany z Rossmanna, widziałam go tylko na Allegro :( Na drugi dzień poleciałam kupić jeszcze jeden jasny i jeden opalony dla mojej mamy. Ona sobie chwali baaardzo.

Cena: ok. 15zł


Macie jakieś produkty w swojej kosmetyczce, które Was bardzo pozytywnie zaskoczyły mimo tego, że byliście sceptycznie nastawieni?

Dajcie znać w komentarzach :)

Buziaki,

Marta













CONVERSATION

2 komentarze:

  1. fajny kolor nawet ale ja w lato używam li pudrów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam co ukrywać więc w lato podkład musi być. Ale korektor już soie odpuszczam :)

      Usuń

Back
to top